Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Jumaat, 20 Mei 2011

Kunjungan PTD ke Pentagon

Kunjungan_Hormat_PTD_Pentagon_2011

PENTAGON – Jeneral Dato’ Sri Zulkifeli bin Mohd Zin telah mengadakan kunjungan hormat ke atas Jeneral Martin E. Dempsey, Ketua Staf Tentera Darat US. Beliau merupakan PTD luar negara yang pertama diberi penghormatan melakukan kunjungan hormat kepada Ketua Staf Tentera Darat US yang baru mengambil alih jawatan pada 11 Apr 11. Kunjungan hormat ini turut disertai oleh TYT Dato’ Sri Dr Jamaludin bin Jarjis, Duta Besar Malaysia ke Amerika Syarikat.

Semasa kunjungan hormat ini, kedua-dua pihak turut membincangkan perkara-perkara ke arah mengukuhkan hubungan dua hala. Selain dari itu, pihak Angkatan Tentera Amerika Syarikat, mengucapkan terima kasih kepada ATM di atas kerjasama yang diberikan oleh kerajaan Malaysia bagi membantu usaha-usaha pembangunan semula dan penjanaan keupayaan di peringkat antarabangsa melalui penglibatan tentera di dalam PBB.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Kunjungan PTD ke Pentagon"

Catat Ulasan