Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Isnin, 24 Disember 2012

Puisi : Pemilik Cinta

Demi Allah sang pemilik cinta 
Kuasanya menitah
Hamba untuk mencinta 
Bersayup-sayuplah kembang di hati 
Bak kembang yang merekah di waktunya
 
Kepada siapa aku merasa? 
Tentunya… 
Renjana hati takkan keliru
 
Demi Allah sang pemilik cinta Indah, berbalut kesucian 
Begitulah rupawan hati 
Tidak ingin aku menodai
 
Akan aku adukan semua 
Dalam kepingan doa dimalam hari 
Walau dalam hati Qudusku berharap 
Bersandang selendang kesucian bersama
 
Ingin aku berteduh dalam pernikahan 
Memohon berlindung dari tanganmu 
Berharap doa dari ubun-ubun
 
Tak berkata keluh di bibir 
Biarlah hati ini sebagai tadahan rindu 
Walau ku tak tahu bila kan bersua
 
Ingin rasa aku berharap bersama 
Jika tidak… 
Aku berharap pertemuan kami di Jannah Allah

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Puisi : Pemilik Cinta"

Catat Ulasan