Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Isnin, 9 Januari 2012

Kasihku kenapa kau berubah




Kasih ...
Daku mengerti akan maksudmu
Daku memahami akan isi hatimu
Namun aku tak boleh melupakanmu
Aku tak mau ... kau meninggalkanku ...

Kasih ...
Meski kau memintaku untuk meninggalkanmu
Namun ... aku tak kan mampu untuk itu
Meski kau memintaku dengan sangat
bagaimana aku mampu ... kalau kau merasa sedih begitu ...

Kasih ...
Apa sebenarnya yang terjadi padamu
Mengapa kau sekarang berubah padaku
Dikau tak mau menyapa ku lagi
Juga dikau tak mau ku sapa lagi ...

Apakah di dirimu ada yang mengganjal di hati
Apakah di bola matamu yang indah ada yang terlihat lebih indah
Maafkanlah daku
Aku tak boleh menerimanya ...

Namun ...
Bila kau memang menginginkan daku pergi
Beritahu aku alasannya... mengapa ...?
Mengapa aku harus pergi darimu
Bukankah perjalanan kita ini sudah hampir sampai di tujuan ...

Baiklah kasih ...
Bila ini memang keinginanmu ... untuk kebaikan kita ...
Aku akan pergi darimu
Aku akan pergi jauh darimu
Agar kau dapat melupakan diriku
Meski ... aku tak boleh melupakan dirimu ...

Biarlah sang burung Camar terbang mencari sang ikan kecil di laut yang membiru ...
Biarlah sang ombak berkejaran dengan sang bayu di samudera yang bergemuruh ...
Namun ... daku tak kan boleh hidup tanpa dirimu ...
Meski daku telah jauh darimu ...
Kerana kau adalah ... bunga impianku ... selamanya ...
Selamat tinggal kasihku ... kesayangan hatiku ...

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Kasihku kenapa kau berubah"

Catat Ulasan