Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Selasa, 29 Mei 2012

Sila ambil perhatian peserta HHH5


Sila ambil perhatian semua yang menggunakan pengangkutan awam.

Sekiranya peserta datang menggunakan pengangkutan awam, Ambil tiket menuju destinasi Sg Petani. Sila maklumkan turun di mana dan pukul berapa jika memerlukan AJK pengangkutan menjemput anda.

Adalah disarankan agar turun di PLAZA TOL SUNGAI PETANI SELATAN di awal pagi Sabtu, 2 Jun 2012. Semua pengangkutan awam melalui PLAZA TOL SUNGAI PETANI SELATAN, TAMAN SEJATI untuk ke Terminal Bas Ekspress yang berjarak 4 Kilometer di dalam Bandar Sungai Petani.

Kalau peserta Turun di TOL SUNGAI PETANI SELATAN, TAMAN SEJATI di situ senang urusan pengangkutan ke destinasi gathering di Kota Kuala Muda, dan menjimatkan masa untuk ke terminal bas Express.

Di kawasan rehat berhampiran Plaza Tol ini ada surau dan bilik air/tandas. Sekira peserta tiba awal subuh, boleh mengerjakan solat subuh dan urusan pengurusan diri di sini sebelum ajk pengangkutann tiba menjemput peserta.

Nama yang perlu dihubungi :
1.Ummi Munaliza - 0197799682
2.Fakir Billah - (nanti tuan diri tuliskan)
3.Keju -(nanti tuan diri tuliskan)

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Sila ambil perhatian peserta HHH5"

Catat Ulasan