Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Isnin, 5 November 2012

Puisi : Mengapa aku harus kehilangannya





Mengapa aku harus kehilangannya
Kini aku tak mengerti
Hatiku kini retak,remuk dan hancur
Dulu hatiku yang selalu senang saat bersamanya
Kini hilang harapan itu
Dia pergi
Pergi jauh dari hidupku

Seharusnya aku harus ikhlaskannya
Tapi tak boleh

Air mataku terus mengalir dan membasahi pipiku
Sekarang fikiranku hanya bagaimana boleh menyusulnya
Aku kehilangan jati diriku saat ini kerna dia
Aku hanya boleh menangis dan menangisinya
Menjerit dan rasa penyesalan yang dalam
Mengapa ku tak nyatakan rasaku padanya

Dia pergi, Dia pergi, tinggalkanku, hanya itu ucapku
Dulu waktu aku ingin ungkapkan rasaku padanya
Ternyata Dia sudah membenci dan memarahiku
Kini dia milik orang yang mencintainya
Haruskah ku rosakkannya
Tak mungkin, kini dia bahagia dengan pilihan keluarganya
Dan hari ini, saatku berencana ingin ucapkan rasaku
Tiba-tiba aku dengar dia telah diijabkabulkan
Tak terlintas difikiranku, bahawa hari ini akan menjadi hari kelabu bagiku

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Puisi : Mengapa aku harus kehilangannya"

Catat Ulasan