Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Rabu, 1 Disember 2010

Terima Kasih Angkatan Tentera Malaysia

Marilah kita bersama-sama melafazkan kesyukuran ke hadrat Allah Subhanahu Wataala kerana kita semua dapat menjalani kehidupan harian dalam suasana yang aman dan damai, dan tidak sepertimana dalam keadaan yang tidak diingini di sesetengah negara lain. Sesungguhnya, keamanan dan keharmonian yang kita kecapi ini adalah kurnia dari allah subhanahu wataala atas hasil daripada usaha gigih yang dicurahkan oleh pelbagai pihak, terutamanya warga Angkatan Tentera Malaysia. Sedar atau tidak, adalah menjadi tanggungjawab ATM untuk memastikan keadaan ini berkekalan bagi membolehkan segala agenda kemajuan dan pembangunan serta aktiviti harian rakyat jelata berjalan dengan lancar dan selesa.

Sebagai perisai negara, ATM sentiasa komited memainkan peranan utamanya iaitu mempertahankan kedaulatan tanahair dan segala kepentingan strategiknya daripada ancaman luar. Berdasarkan kepada keadaan keselamatan global dan serantau yang semakin kompleks dan mencabar dewasa ini, Angkatan Tentera Malaysia akan terus berwaspada dan bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan sama ada berbentuk tradisional mahupun yang bukan tradisional. Dapat kita perhatikan bahawa trend ancaman keselamatan pada hari ini muncul secara tiba-tiba tanpa amaran awal yang jelas.


Insya Allah, dalam apa jua keadaan yang bakal kita hadapi, ATM akan terus memikul segala tugas dan tanggungjawabnya dengan penuh Gagah Setia, Sedia Berkorban dan Sentiasa di Angkasa Raya sepertimana cogan kata perkhidmatan Darat, Laut dan Udara. Justeru dalam keseronokan kita berhari raya, kita seharusnya memberi sedikit ruang penghormatan kepada warga ATM. Nescaya tanpa pengorbanan mereka dalam menjaga keamanan perbatasan negara, kita tidak mampu tidur lena mahupun bersenang menyambut hari raya. Selamat Hari Raya Haji buat semua warga ATM.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Terima Kasih Angkatan Tentera Malaysia"

Catat Ulasan