Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Khamis, 29 Disember 2011

Lesu di ranjang

pix_gal0

Kenali punca anda hilang minat layan suami


TIDAK ghairah melihat suami? Atau anda berhubungan intim secara terpaksa kerana memikirkan ia adalah kewajipan perlu ditunaikan seseorang isteri terhadap suami? Ini mungkin tidak menjadi masalah bagi isteri yang ‘sihat’ atau aktif perhubungan seksnya dengan suami, tetapi sebaliknya menjadi trauma atau fobia bagi mereka yang berasakan layanan di ranjang bukan lagi keutamaan.

Rasa dingin lebih menguasai diri berbanding pemikiran dan tanggapan bahawa ini adalah tanggungjawab dan antara faktor yang menghangatkan lagi rumah tangga pasangan itu. Malah, silap jika ada yang memandang ringan peranan hubungan di ranjang ini kerana ia bukan sekadar merangkumi aspek keseronokan fizikal, sebaliknya ‘kunci’ kemesraan suami isteri yang mempengaruhi hayat perhubungan itu. Tidak hairanlah jika ada yang berkata, dingin di ranjang boleh membawa dingin kepada perhubungan.
Wajarkan masalah itu dibiarkan saja?
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Lesu di ranjang"

Catat Ulasan