Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Jumaat, 18 Mac 2011

Part 7 : Gambar Sekitar Himpunan Halaqian Halaqah ke 4 2011

HARI KEDUA
PAGI
AHAD
14/03/2011

Kerjasama membersihkan tempat untuk sarapan pagi setelah malamnya digunakan BBQ.



Kerjasama menyediakan hidangan sarapan pagi...

Nasi Dagang.






Pak Long dengan gaya seperti abang sulong untuk memastikan adik adik dapat makan dan minum.


Man first...

Halaqian lelaki mendahului merasa hidangan pagi...


kopiah kelabu : aku dulu...aku dulu...
kopiah putih : tak...aku dulu...
pakai kain : wei....beratur la....
tudung hijau : korang tiga orang bergaduh...aku yang dapat dulu..ha.ha...


Enaknya makan nasi dagang...sesuai dengan menu negeri Terengganu


teka,sape punya tangan...


eh...siti nurhaliza balas sms aku la...nak kena sorok ni


tudung putih : ummi...nak suap..nak suap...
ummi : ngengada ek..nah amik...cili padi aku bagi..ha.ha...
tudung hijau : (seb baik aku tak mintak ummi suap...kalau tak,mau wasabi ummi suap kat aku)



baju putih : nasik sape la kat depan aku ni...kalau tak ada owner,aku sapu selamba je...
baju belang : hepp..jangan usik..aku dah cop dulu
tukang amik gambau : korang nak kena sekeh,korang amik la...tu nasik aku tu...belum makan lagi ni



tudung hijau : paklong...nak tambah....
paklong : AMIK SENDIRIII !!!!!!
tudung putih : (seb baik aku tak mintak dulu...kalau tak,naya je kena marah)



dah 3jam tarik ni...nape tak ada buih?
*paklong...teh 'o' memang tak ada buih
laaa....ye ke?


Hmm...enaknya hingga menjilat jari...



Suap makanan dengan tertib, tertunduk malu...



Tetib semua menyuap makanan...




Suap nasi atau bilang biji nasi? Cantik bunga pinggan ni...


Bapa mithali , meyuap makanan dalam mulut anaknya.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Part 7 : Gambar Sekitar Himpunan Halaqian Halaqah ke 4 2011"

Catat Ulasan