Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Khamis, 16 September 2010

Rakyat perlu ambil iktibar

SANDAKAN 16 Sept. – Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, sambutan Hari Malaysia bagi meraikan penubuhan Malaysia turut mengingatkan seluruh rakyat terhadap pembohongan besar yang pernah dibuat pembangkang.

Menurutnya, ia harus dijadikan peringatan terhadap realiti perjuangan pembangkang yang tidak ikhlas membantu rakyat berbanding Barisan Nasional (BN).

“Realitinya kerajaan kita tidak membohongi rakyat. Ketua Menteri (Datuk Seri Musa Aman) cakap kita sambut Hari Malaysia, Sabah merdeka dan cuti umum hari ini.

“Tetapi hari ini juga kita memperingati satu hari pembohongan (yang dibuat pembangkang),” katanya ketika berucap pada program Juara Rakyat peringkat negeri Sabah dan Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri di Padang Bandaran di sini hari ini.

Menurut Perdana Menteri, pembohongan pembangkang bahawa 30 Ahli Parlimen BN akan melompat parti dua tahun lalu dan menyertai pembangkang harus dijadikan iktibar oleh seluruh rakyat negara ini.

Selain itu katanya, tindakan pembangkang yang turut mengaitkan Panglima Angkatan Tentera dan Yang di-Pertuan Agong menunjukkan sikap mereka yang sanggup membuat pelbagai helah bagi membohongi rakyat.

“Panglima Angkatan Tentera kawan baik saya, dilantik oleh saya dan setia kepada kerajaan yang dipilih rakyat. Yang di-Pertuan Agong juga tidak tahu menahu perkara itu,” katanya.

Perdana Menteri seterusnya mengingatkan semua rakyat supaya tidak terpedaya dengan janji dan helah pembangkang sebaliknya memberi kepercayaan kepada BN yang terbukti menunaikan segala janji.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Rakyat perlu ambil iktibar"

Catat Ulasan