Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Jumaat, 6 Mei 2011

Diam bererti


Aku Diam bukan bererti aku malu akan hatimu
Aku Diam bukan bererti aku takut akan jiwamu
Aku Diam bukan bererti aku pengecut tuk menemuimu
Dan Aku Diam bukan bererti aku kemelut memikirkanmu

Aku Diam bukan bererti aku benci pada egomu
Aku Diam bukan bererti aku marah pada rohmu
Aku Diam bukan bererti aku tak suka pada janji-janjimu
Dan Aku Diam bukan bererti aku tak mau pada tutur katamu

Diam ku adalah jalan
Diam ku adalah sungai
Diam ku adalah senyuman
Diam ku adalah sesat

Tak selamanya diam tu emas
Tak selamanya diam itu setuju

Dan tak seharusnya kita diam terus berbicara
Sesekali coba kita renungi dan bercermin pada hati dengan kata diam

Diamku bererti aku hadir pada hatimu
Diamku bererti aku masuk dalam egoku menjumpai sosok inadahmu
pertemuan lewat kata diam

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Diam bererti"

Catat Ulasan