Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Isnin, 24 Oktober 2011

Sebelum Tewas Anak Khadafi Sempat Minum Air dan Merokok ( Full Pic )

Rokok terakhir dan meneguk air, anak Mutassim Gaddafi gambar sebelum dia juga meninggal dunia akibat luka baru yang diperolehi dalam kurungan

Oleh DAILY MAIL REPORTER


Terakhir dikemaskini pada 01:02 PM pada 22 Oktober 2011

Selepas dia ditangkap, anak Mutassim Kolonel Gaddafi gambar swigging air dan menghisap rokok.

Duduk dinding, anak lelaki kelima Gaddafi memakai banyak pakaian berlumuran darah tetapi tidak muncul cedera parah.

Namun minit yang diambil oleh gambar kemudian menunjukkan kepadanya sprawled mati pada pengusung, ditembak di leher dan dada.

Tatal ke bawah untuk video-Mutassim semasa beliau masih hidup

Alive: Mutassim Gaddafi drinks water and smokes a cigarette before his death in Sirte

Hidup: Mutassim Gaddafi air minuman dan merokok rokok sebelum kematiannya dalam Sirte

A wound is visible on Moutassim's neck and his clothes are spattered with blood as he looks resigned to his fate

Luka boleh dilihat pada leher Moutassim dan pakaiannya spattered dengan darah kerana dia kelihatan meletak jawatan nasibnya

Moments before death: Mutassim lies on a sofa, his white vest bloodied after his capture

Detik-detik sebelum kematian: Mutassim terletak di atas sofa, terletak hak putih berlumuran darah selepas dia ditangkap

Siri gambar telefon menimbulkan persoalan tentang kematian Mutassim pada hari Khamis yang mengganggu.

Pegawai-pegawai pada mulanya berkata berusia 34 tahun terbunuh dalam pertempuran pistol semasa menekan terakhir pada Sirte. Akaun bercanggah berkata beliau ditangkap hidup-hidup selepas dia cuba untuk melarikan diri bandar dengan bapanya.

Imej-imej kasar membuktikan dia sememangnya ditangkap hidup-hidup, tetapi peristiwa yang membawa kepada kematiannya masih tidak jelas.

More...

Menembak Gaddafi?Video baru menunjukkan darah mencurah dari diktator sebaik sebelum kematian tetapi misteri mengelilingi degrace rampasan kuasa
Kejatuhan yang Gaddafis: kanak-kanak diktator Mati sama ada dibunuh atau melarikan diri Libya
Diktator terkenal di dunia ... dan bagaimana mereka bertemu hujung ganas mereka
Kami datang, kita lihat, dia meninggal dunia: Apa Hillary Clinton memberitahu momen wartawan akhbar selepas mendengar kematian Gaddafi

Dead: Gaddafi's son Mutassim was also killed in a firefight in Sirte Mati:

anak
Mutassim Gaddafi juga terbunuh dalam pertempuran di Sirte

Mutassim adalah penasihat keselamatan negara bapanya, walaupun dalang rampasan kuasa yang gagal terhadap Gaddafi dalam mudanya.

Beliau menikmati gaya hidup mewah di Tripoli, dan memberitahu bekas teman wanitanya Talitha van Zon bahawa dia telah menghabiskan £ 1.3million sebulan pada keseronokan hedonistik.

Model glamor Belanda berkata dia terbang ke pulau Caribbean St Barts setiap Krismas di Boeing peribadinya dengan rombongan kawan-kawan dan rapi-on
.

Before the fall of Libya to forces loyal the National Transitional Council, Mutassim lived a life of excess, once telling an girlfriend he spent £1.3million a month

Sebelum kejatuhan Libya untuk kuasa-kuasa yang setia Majlis Kebangsaan Peralihan, Mutassim hidup yang berlebihan, sekali memberitahu teman wanita beliau menghabiskan £ 1.3million sebulan

Beliau dibayar untuk penyanyi seperti Beyonce dan Mariah Carey menyanyi di pihak, di mana para tetamu termasuk Jon Bon Jovi, Lindsay Lohan dan penyanyi rap Jay-Z.

Miss van Zon melarikan diri dari Libya di atas kapal kemanusiaan ke Malta pada bulan Ogos selepas dia mendakwa askar pemberontak telah mengancam untuk membakar hidup-hidup.

Beliau berkata dia dan Mutassim tidak lagi dalam hubungan, tetapi mendakwa dia telah bragged tentang kemenangan ke atas roti bakar Jack Daniel dan Coke hanya beberapa hari sebelum Tripoli jatuh kepada pemberontak.

Sementara itu, sebahagian besar dari kebahagiaan Kolonel Gaddafi berbilion-bilion paun masih diambil kira selepas kematiannya.

Sejumlah besar masih dalam tangan yang masih hidup ahli-ahli keluarga yang kejam dipecat, dan boleh digunakan untuk membiayai pemberontak di Libya yang baru bebas.

Pendapatan besar negara daripada minyak dan gas asli itu disalurkan oleh Gaddafi selama bertahun-tahun, dan tersembunyi di dalam akaun bank di Dubai, Asia Tenggara dan Teluk Parsi.

Jumlah wang lain yang mungkin untuk berada di negara-negara jiran seperti Algeria yang sedang digunakan sebagai kawasan-kawasan perlindungan selamat untuk isteri dan Gaddafi kanak-kanak yang dewasa, dan cucu.

Ia berpendapat bahawa ahli-ahli keluarga Gaddafi yang melarikan diri ke Algeria telah membawa jongkong emas.

Baru-baru ini sebagai bulan Februari, Gaddafi didepositkan £ 3billion dengan seorang pengurus yang berpangkalan di London kekayaan swasta melalui perantara Switzerland.

Sejak itu, pegawai-pegawai Perbendaharaan telah meningkatkan usaha mereka untuk mengesan dan membekukan aset Gaddafi di UK, yang juga termasuk harta komersial dan kediaman.

Pada bulan Mac, sebuah rumah £ 10million di Hampstead, utara London, telah diceroboh oleh Libya selepas anak lelaki yang kejam, Saif al-Islam, cuba untuk menyewa untuk £ 10,000 seminggu.

Pelaburan hartanah UK juga termasuk Portman House, sebuah kompleks runcit di Oxford Street, London, yang menempatkan kedai-kedai seperti Boots dan Wajah Baru, dan pejabat City pada 14 Cornhill, bertentangan dengan Bank of England.

Talitha van Zion, right, fled to Malta in August after fearing that she would be burned alive by NTC fighter

Talitha van Zion, kanan, melarikan diri ke Malta pada bulan Ogos selepas takut bahawa dia akan dibakar hidup-hidup oleh pejuang NTC


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Sebelum Tewas Anak Khadafi Sempat Minum Air dan Merokok ( Full Pic )"

Catat Ulasan