Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Selasa, 3 Januari 2012

Cinta terhalang


Sejak perhubungan terbina
Cinta suci mula berputik
Harapan menggunung terasa tiba
Rupanya terhalang dek keadaan

Aku tahu aku tidak mampu
Impikan istana yang bahagia
Ku sangka istana mudah dibina
Rupanya mahligai runtuh semuanya

Sudah menjadi lumrah
Yang cantik dan sempurna disanjung....dipuja
Yang kurang sempurna dikeji....dihina
Lupakah Qada' dan Qadar yang Maha Esa

Apakah dayaku oh Tuhan
Setiap hari ku memohon
Derita ku ini tidak tertahan
Doaku pinta, jariku susun
Cinta ini cinta penuh halangan
Lukanya pedih bukan kepalang
Bagaikan tiada harapan muncul menjelang

Tiada ku pinta jadi bergini
Mencintaimu sepenuh hatiku
Niat ikhlas ku tidak diizin
Tersalah langkah aku takuti

Aku pilih bukan kerana hartamu
Aku pilih bukan kerana rupamu
Aku pilih bukan kerana keturunanmu
Aku pilih kerana agamamu

Wahai Tuhan yang Maha Pengasih
Satukan kami yang saling mengasihi
Usahlah kami disiksa.... disisih
Bantulah kami tuju ke jalan yang suci bersih

Andai benar tersalah pilih
Mengapa kami diketemu masih
Menuai cinta yang putih bersih
Atau diuji menjadi hamba yang soleh

Wahai kekasih yang amat dicintai
Takkan hatimu berubah kasih
Hanya kau yang ku pilih
Teguhkan hatimu andainya boleh

Wahai kekasih yang jauh dimata
Redalah apa yang tersedia
Hadapilah dengan tabah
Kelak kita bahagia disana.....

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Cinta terhalang"

Catat Ulasan