Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Jumaat, 6 Januari 2012

Cinta tidak seharusnya memiliki



Cinta...
Memang aku mencintaimu
Wahai kekasih yang kusayang
Memang aku sayang padamu
Tak dapat ku nafikan
Hatiku hanya untukmu
Namun cinta tak harus memiliki

Bila kita memang tak boleh bersama
Jangan paksa lagi untuk bersama
Berpisah jika itu yang terbaik
Aku tak menyesalinya

Bahagia...
Aku ingin kau bahagia
Sedih...
Entah bagaimana rasanya
Ketika cinta mulai pergi
Aku tau kau kan sedih
Namun hanya sementara
Dan akhirnya, kau pasti bahagia...

Aku tak boleh buat kau selesa di sisiku
Walau betapa pun mencintai
Jika bersama tak kan bahagia
Berpisah lebih baik adanya..

Relakan saja perpisahan ini
Demi malam yang indah
Pagi yang cerah
Ku kan pergi menyimpan kenangan indah kita berdua

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Cinta tidak seharusnya memiliki"

Catat Ulasan