Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Selasa, 3 Januari 2012

Malam


malam....
kepadamu aku mengadu
menangisi merayu memohon simpati
kau pergi dari hidupku
terlalu cepat
bahagia yang kuharap hanya sesaat
laksana hujan yang turun
lebat dan hilang secepat kilat
laksana gerimis yang hilang bila mentari datang
aku...sendiri terpaku dalam rindu

malam....
kepadamu aku mengadu
sakitnya hati ini
kau menghilang bagaikan di telan bumi
hanya tinggal kesan calar yang masih melekat
menyayat
tak terucap dengan kata-kata
bahawa kau sudah tiada

malam.....
kepadamu aku mengadu
rindu ini tersangat dalam
membenam dalam jantungku
bagai ombak yang menghentam dalam dada
hinggakan sesak nafasku
hinggakan tersiat kembali lukaku
kerna rasa rindu yang ada
tersangat padat dan ketat

malam.....
kepadamu aku mengadu
cinta ....
kejamnya kamu
atau takdirnya sudah begitu
Kau kirimkan dia buat aku
tapi Kau ambil semula
tanpa ku sempat menulis takdirku bersamanya
kini yang tinggal padaku
hanya sebuah kesunyian

kini aku pasrah dan diam
hatiku beku dan kelam
kesal dan di mamah malam
aku sendiri....
menjadi perindu
perindu sepi

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Malam"

Catat Ulasan