Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Isnin, 27 Jun 2011

Ana Rafali promosi, sertai Askar Wataniah


ANA Rafali (tengah) bersama para pelajar pada Majlis Sambutan Hari Koperasi, Karnival Kokurikulum dan Kerjaya 2011 di Sekolah Menengah Taman Keramat, Kuala Lumpur, semalam. - Utusan Abdul Nazir Mohamed

KUALA LUMPUR 26 Jun - Penyanyi Ana Rafali hari ini 'turun padang' bagi mempromosikan Askar Wataniah (AW) dalam usaha menarik orang ramai menyertai pasukan sukarela itu.

Dalam program promosi di Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Keramat di sini, beliau menggunakan kesempatan itu untuk menarik pendaftaran ahli baru daripada kumpulan peminatnya sendiri.

Ia adalah inisiatif beliau yang akan memulakan latihan sebagai AW, Julai ini dalam usaha menyahut seruan kerajaan menerusi Kempen 'Jom Masuk Askar Wataniah bersama Selebriti' baru-baru ini.

"Saya amat berbesar hati dapat menyertai Askar Wataniah kerana semasa di universiti dulu saya tidak berpeluang menyertai Palapes (Pasukan Latihan Pegawai Simpanan).

"Dengan menyertai Askar Wataniah, saya juga boleh meningkatkan stamina selain mengajar saya menjadi seorang yang lebih lasak," katanya pada sidang akhbar di sekolah itu di sini, hari ini.

Turut hadir pada majlis itu ialah Pegawai Staf Markas Tentera Darat, Bahagian Pasukan Simpanan, Kapten Tajul Hisyam Mamat.

Sementara itu Tajul Hisyam berkata, penyertaan selebriti dalam pasukan AW memberi impak yang besar kepada masyarakat kerana masih ramai yang tidak mengetahui peranan sebenar pasukan itu.

"Apabila artis menyertai kita dan buat promosi, orang ramai akan dapat gambaran lebih jelas mengenai Askar Wataniah. Peranan Askar Wataniah adalah membantu Tentera Darat dalam satu-satu pertempuran," katanya.

Tambahnya, setakat ini lebih 20 peminat Ana Rafali dan orang ramai telah berdaftar sebagai AW sejak selebriti itu menyertai pasukan tersebut.

Hadir sama pada majlis ialah juara Akademi Fantasia 9, Hazama yang juga bekas pelajar sekolah itu.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Ana Rafali promosi, sertai Askar Wataniah"

Catat Ulasan