Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Jumaat, 1 Julai 2011

Tau tak, Ku amat Sayang dan Cinta padamu

Sana sini hati bunga-bunga cinta.. Selalu tersengih, tersenyum walau berseorangan..

Jika benar seperti yang dikata, maka bulan ini bulan cinta.. Eh silap.. Tahun ini tahun cinta.. Ehem ehem.. Tahun kahwin? .. Mereka-mereka bercinta, tak ketinggalan untuk aku juga ikut sama dan turut serta.. Ikut jatuh cinta.. Andai ada yang kecewa, ampun maaf dipinta.. Hatiku sudah berpunya.. Ececece.. Dan cebisan luahan hati ini hanya untuk dia.. Semoga dapat dirasainya.. Rasakanlah juga aura cinta aku untuk dia.. Heehee..

Di hati ini.. Hanya dirimu..
Yang aku sayang yang aku rindu..

Setiap saat.. Setiap waktu..
Kuingin engkau selalu ada di sisiku..

Izinkan aku kecup keningmu..
Izinkan aku peluk dirimu..
Izinkan aku hadir di dalam mimpimu..

Betapa aku cinta padamu..
Betapa aku ingin dirimu..
Yang akan menjadi bahagian dari hidupku..
Oh.. Kasih..


Satu cebisan yang diinspirasikan dariku... Ya benar.. Betapa Aku Cinta Padamu.. Sangat indah.. Sangat bermakna.. Sangat buatkan hati berbunga-bunga mendengarnya.. Macam ada orang itu, pandang dinding pun boleh senyum.. Serious jiwang..


Last but not least.. Betapa Aku Cinta Padamu wahai sayangku M..

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Tau tak, Ku amat Sayang dan Cinta padamu"

Catat Ulasan