Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Rabu, 13 Julai 2011

Seseorang menangis



Apa yang tepat kuberkata
untuk tetap pada jalanku
yang kupilih

Apa yang tepat kuberikan semua
keteguhan untuk tetap peduli

Berikan waktu untuk tak tidur
beberapa saat pada malam hari

Mu mau menunjukkan
bahawa aku disini
dengan arah fikiranku

Kau memang kuat
tapi kau menangis
aku tahu
bahawa untuk melepaskan petunjuk
cara jauh dan pergi

Aku tak perlu batu
untuk memecahkan kepala ku
kerana aku masih punya hati
ku ingin hidup dan belajar
dari masa laluku

Selangkah demi selangkah
aku yakin bisa
untuk tersenyum dalam pedih

Beri kau tanda
janganlah menghentikannya
apa pun jadinya nanti
aku tak akan memberi hadiah

aku rasa...

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Seseorang menangis"

Catat Ulasan