Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Ahad, 10 Julai 2011

ATM : Sultan Johor minta jaga keamanan


SULTAN IBRAHIM (kanan) menyampaikan hadiah pegawai kadet terbaik Palapes Universiti Malaysia Sarawak kepada Siti Nurulhaida Johari pada Majlis Istiadat Pentauliahan Diraja Palapes IPTA ke-30 di Batu Pahat semalam.


BATU PAHAT - Sultan Johor, Sultan Ibrahim Almarhum Sultan Iskandar menitahkan seluruh rakyat untuk terus memelihara dan menjaga keamanan serta keselamatan negara daripada anasir-anasir yang tidak diingini.

Baginda bertitah, sebagai sebuah negara berdaulat, tanggungjawab mempertahankan tanah air bukan hanya terletak di bahu pasukan keselamatan semata-mata sebaliknya menjadi tanggungjawab seluruh rakyat.

"Suka saya mengingatkan kepada semua supaya sentiasa mempunyai semangat cintakan negara walau di mana juga kita berada," titah baginda selepas menyempurnakan Majlis Istiadat Pentauliahan Diraja Pegawai Kadet Pasukan Latihan Pegawai Simpanan (Palapes) Institusi Pengajian Tinggi Awam (IPTA) ke-30 di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia di sini semalam.

Seramai 1,109 pegawai kadet Palapes daripada 14 IPTA ditauliahkan dalam majlis tersebut manakala 25 lagi menerima hadiah pegawai kadet terbaik.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "ATM : Sultan Johor minta jaga keamanan"

Catat Ulasan