Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Sabtu, 16 Julai 2011

Bangkit untuk sahabat


Tinggalnya aku gelap
hingga aku tak ingat
Semua kenangan
Tersungkur aku jatuh ke tanah

Butiran hujan
Jatuh ke tanah
Membasahi tubuh tak bernyawa
Hidupku menuju gelap

Tak terasa apa pun
Aku berlari tanpa hujung
Inikah hari kematianku
Aku hanya boleh termenung

Kulihat sebuah gerbang
disana ada malaikat penjaga
Dan ku berusaha masuk ke dalam
Namun mereka menghalang

Akhirnya sang malaikat berkata
“kau bukan saatnya kemari manusia”
“mengapa??” Tanyaku dalam hati
“Kerana mereka menunggumu untuk bangkit”

Saat itu silau cahaya muncul
Sangat terang hingga aku melihat langit biru
Aku tersadar dalam mimpiku
Ternyata masih ada sahabat yang setia padaku


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Bangkit untuk sahabat"

Catat Ulasan