Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Sabtu, 16 Julai 2011

Aku ingin mencintaimu

Aku ingin mencintaimu dengan sederhana
Dengan kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api
yang menjadikannya tiada

Aku ingin mencintaimu dengan sederhana
Dengan isyarat yang tak sempat disampaikan awan kepada hujan
yang menjadikannya tiada
Bintang yang terang
sinarmu sungguh indah
keindahanmu mengingatkan aku
pada seseorang
dimana aku sangat merindukannya
malam yang begitu sunyi
mengapa dia tak hadir untuk menemaniku
angin yang berhembus dengan kencang
Tuhan sampaikan salam ku padanya
bahawa aku sangat merindukannya
kuingin dia selalu mencintaiku
dimanapun dia melangkah

Jika hati adalah istana
Cinta adalah singgasana
Ketulusan ialah mahkota
Kesetiaan ialah piala terindah
dan senyum seorang kekasih adalah tahta
Serta kejujuran & kepercayaan adalah pusaka..!

Cinta terus berlari
Cinta terus dikejar
Cinta tak berhenti
Cinta melihat kedepan
Cinta tak menengok kebelakang
Cinta berjalan lurus
Cinta tak mengambil jalan belok
Cinta tak pernah lelah mengambil jalan
sebab cinta melahirkan kekuatan


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Aku ingin mencintaimu"

Catat Ulasan