Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Rabu, 18 Ogos 2010

Tak Cukup Kutuk, Indonesia Gelar Malaysia Yahudi

Salinan Facebook ini diterima dari email seorang kawan untuk menunjukkan kebiadapan dan kurang ajar orang Indonesia. Sesuka hati mengatakan kita rakyat Malaysia ini Yahudi. Ingat orang Malaysia tidak ada maruah ke apa?


Indonesia patut sedar diri dan meminta maaf kepada rakyat Malaysia kerana masuk negara ini secara haram dan bekerja secara haram di Malaysia. Orang Indonesia juga patut minta maaf kepada rakyat malaysia kerana banyak melakukan jenayah seperti samun, rompakan, culik bayi majikan, bawa lari anak dara orang dan lain lain lagi. Jangan jadi kacang lupakan kulit. Sudah kaya, bawa lari hasil kekayaan ke Indonesia dengan bongkak mahu menghina Malaysia.

Indonesia negara miskin, datang Malaysia mencari rezeki. Ibarat melepaskan anjing tersepit la orang indonesia ni. Selepas ditolong, digigit orang yang menolongnya.

Indonesia huru - harakan negaramu dengan demonstrasi jalanan, semoga pelabur asing takut datang bagi kerja dan kamu terus hidup miskin, mundur dan bergantung wang dengan orang lain (duduk aman tidak mahu, tahu bikin ribut saje). Bagaimana orang mahu menolong jika beginilah cara pemikiran kamu!


Orang Indonesia mahu bikin ribut2 sahaja. Orang Indonesia sendiri seharusnya meminta maaf banyak-banyak kepada rakyat Malaysia kerana ramai orang2 Indonesia yang datang ke Malaysia telah banyak membuat kacau seperti merompok, merogol anak tempatan, pecah masuk rumah orang, jadi samseng dan macam2. Kenapa bangsa Indonesia sendiri ngak mau mohon maaf kepada Malaysia atas kerja2 bodoh itu? Ternyata orang Indonesia memang sengal! Akal takde ke?

Dah la datang Malaysia secara haram, mencari pula rezeki di sini dan membuat angkara. Memang bangsa tidak tahu besyukur, Malaysia banyak memberi bantuan kepada bangsa Indonesia sewaktu musibah / malapetaka melanda negaramu. Patutlah negaramu tidak pernah aman, huru-hara dan Allah menurunkan bala kepada Indonesia, diatas kelakuan kamu sendiri. Itu pun masih tidak insaf dan sedarkan diri.

Huhh... Sampai bila orang Indonesia ni akan terus membenci Malaysia aku pun tak tahu!!! Ingatlah, tiada siapa yang sempurna. Jadi, jika ada berlaku sebarang kesilapan dan permasalahan di antara Malaysia dan indonesia hendaklah di selesaikanlah dengan cara dan saluran yang betul. Bukannya dengan memprovokasi masalah yang berlaku bagi memburukkan dan mendatangkan kebencian di antara satu sama lain.

Berapa ribu sudah orang indonesia yang masuk secara haram untuk bekerja di Malaysia. Orang Malaysia tak kecoh pon. Ini baru kapal perang lalu aja dah gabra, singkat betul fikiran mereka. relax la!!! Bukan nak perang pun!!!

Indonesia melaungkan slogan 'Ganyang Malaysia' untuk menyerang Malaysia. Kamu ingat rakyat kami ni bodoh mahu melihat sahaja Indonesia menyerang Malaysia. Kami akan bangkit mengangkat senjata melawan kamu, walaupun kamu punya ramai tentera, negara kami pun tidak kurang hebatnya. Kami punya tentera yang terlatih, kelengkapan perang yang moden tetapi kami tidak menunjukkan kekuatan tentera kami tapi kamu menunjukkan kekuatan tenteramu. Kami tidak kecoh pun, ini rahsia negara kami. Kami juga punya ramai tentera simpanan yang terlatih sebagai benteng kedua negara kami. Kami sanggup berkorban demi tanah air kami yang tercinta. Jangan kamu omong-omong kosong mahu menjajah dan menakluk kami hanya dengan tempoh seminggu sahaja. Kamu ingat tentera kami ini budak-budak untuk mudah ditindas. Jika kamu datang menghura-harakan negara kami, lihatlah padahnya nanti.

Insaflah wahai manusia yang lupa daratan.

Indup Melayu...Hidup Malaysia...Bersatulah wahai bangsaku...
Hidupkan semangat kemerdekaan negara ke 53 semperna bulan kemerdakaan ini.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Tak Cukup Kutuk, Indonesia Gelar Malaysia Yahudi"

Catat Ulasan