Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Ahad, 3 Mac 2013

Kami sudah lama bersedia, berjihad pertahankan agama dan negara kami





"ANDA SOPAN, KAMI SEGAN. ANDA MENYERANG, KAMI AKAN KORBANKAN ANDA"

Suka diingatkan kepada pejuang
"Kesultanan Sulu", jika benar anda mahu angkat senjata, di Malaysia ada 9 Sultan/Raja dan juga Yang Dipertuan Agung yang memiliki hulubalang masing-masing samada beruniform atau tidak, bersedia untuk "menyambut" anda.

Buat "Pejuang-Pejuang Sultan Sulu"

Dengan hormatnya saya ingin mengingatkan anda, kami bekas-bekas Angkatan Tentera Malaysia samada yang telah bersara awal atau tamat perkhidmatan. Kami sudah lama bersedia, jika negara perlukan kami, kami sahut panggilan Ibu Pertiwi untuk mempertahankan “Tanah Air Tumpah Darah Kami, Malaysia yang kami cintai”.

Kami sanggupkan berjihad, sanggup korbankan nyawa kami demi mempertahankan agama, bangsa dan Negara kami Malaysia. Ya, kami sudah lama bersedia untuk menyahut gendang perang mana-mana anasir jahat yang menggangu gugat keamanan Negara kami.

Walaupun ada dikalangan kami belum pernah berperang tidak bermakna kami tiada Ilmu Medan Perang. Kami telah dilatih untuk menghadapi situasi peperangan samada pengganas dalam Negara atau ancaman pihak luar untuk menyerang kami.

Kami sudah lama dahagakan darah, anda telah membuatkan darah kami mendidih dan menaikkan semangat Ketenteraan kami kerana telah membunuh dan mencenderakan Pasukan Keselamatan kami serta ceroboh negara kami. Kami menyahut gendang perang anda. Kami sudah bersedia.

Anda manusia tidak sedar diri, anda lupa budi kerajaan Malaysia ke atas kalian semua sebelum-sebelum ini. Memang dasar manusia hina lupa daratan.

“Hutang emas boleh di bayar, hutang budi di bawa mati”

Jangan anda fikirkan anda sahaja yang berdarah pendekar atau kerana berpengalaman bertempur dengan pihak berkuasa Filipina. Kami di Malaysia juga mempunyai ramai pendekar yang low profile dan sedia digerakkan bila-bila masa.

Sarang tebuan jangan di jolok, Harimau tidur jangan di kejut, nanti kena baham dan sengat susah. Lihatlah apa sudah berlaku di semporna, pejuang anda dibunuh penduduk di sana, itu peringatan dari kami penduduk Malaysia.

“Pantang maut sebelum ajal, pantang menyerah tidak sekali-kali. Biar putih tulang jangan putih mata, biar kami semua mandi darah demi pertahankan negara kami, mempertahankan tanah air itu jihad".

Maaf ya! Saya terpaksa "rasist" sikit kali ini. Mari kita usir suku Tausug yang cari makan d Sabah. Agaknya benda ni sudah lama mereka rancang dan menyelinap ke tanah Sabah. Sudah bagi cari makan, mereka mula menggigit pula. Bak kata pepatah Cina yang di alih bahasa ke Inggeris " DON'T BITE THE HAND WHO FEED YOU ".

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Kami sudah lama bersedia, berjihad pertahankan agama dan negara kami"

Catat Ulasan