Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Isnin, 4 Mac 2013

Malaysia Pertahankan Maruah Dan Kedaulatan Negara - PM

 
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein sedang memaklumkan Perdana Menteri menerusi panggilan telefon mengenai perkembangan operasi berterusan oleh pasukan keselamatan Malaysia, berdasarkan gambar yang diambil daripada akaun  

PETALING JAYA : Pasukan keselamatan Malaysia melancarkan serangan habis-habisan bagi menentang penceroboh Sulu di Kampung Tanduo pada pukul 7 pagi Selasa, demi mempertahankan maruah dan kedaulatan negara, kata Perdana Menteri, Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Najib berkata, kerajaan mengambil tindakan yang perlu untuk mempertahankan maruah dan kedaulatan negara seperti yang dituntut oleh rakyat.

Najib berkata, Malaysia adalah sebuah negara Islam yang mahukan keamanan dan berusaha untuk sentiasa menyelesaikan konflik melalui diplomasi.

"Tetapi usaha kita untuk mengelakkan pertumpahan darah telah gagal," katanya.
Najib berkata, beliau memilih untuk menyelesaikan konflik secara aman, tetapi penceroboh menyerang dan membunuh anggota keselamatan.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Malaysia Pertahankan Maruah Dan Kedaulatan Negara - PM "

Catat Ulasan