Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Jumaat, 17 Jun 2011

Askar Israel Tembak Dua Warga Palestin

DEIR QADDIS: Askar Israel dilaporkan melepaskan tembakan terhadap dua rakyat Palestin yang bertindak melempar batu, dengan dua askar juga dilaporkan cedera dalam pertempuran di Tebing Barat.

Serangan itu berlaku di perkampungan Deir Qaddis, di barat laut Ramallah, apabila kumpulan rakyat Palestin melancarkan protes terhadap penduduk setinggan yang didakwa menceroboh kampung mereka.

Tentera Israel dilaporkan melepaskan tembakan peluru hidup beberapa kali selepas seorang daripada anggotanya diserang penduduk Palestin. “Seorang askar cedera semasa menangani keganasan di Deir Qaddis selepas dilempar dengan batu di kakinya.

"Penyerang semakin bertindak ganas dengan membaling lebih banyak objek dan batu ke arah anggota kami," kata jurucakap tentera Israel.

Sementara itu, Datuk Bandar Deir Qaddis, Faris Nasser, berkata tunjuk perasaan itu tercetus bagi membantah pencerobohan tanah penduduk oleh sekumpulan setinggan Yahudi berhampiran perkampungan Nili sejak seminggu lalu.

“Dalam kejadian itu, dua cedera akibat ditembak peluru hidup
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Askar Israel Tembak Dua Warga Palestin"

Catat Ulasan