Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Isnin, 4 Julai 2011

Bersih : Polis mampu kawal keadaan - ATM

KUALA LUMPUR: Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yakin dengan kemampuan polis melaksanakan undang-undang serta mengawal keselamatan negara dalam menangani perhimpunan haram yang dirancang 9 Julai ini.

Beliau berkata Angkatan Tentera Malaysia (ATM) hanya akan mengambil alih tugas mengawal negara sekiranya mendapat perintah daripada Yang di-Pertuan Agong yang mengisytiharkan darurat.

"Kami mempunyai kuasa yang terhad. Oleh kerana itu, kami hanya akan bertindak jika perintah daripada Yang di-Pertuan Agong yang isytiharkan darurat barulah kami mangambil alih tugas mengawal negara," katanya.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas mengenai persediaan pasukan itu dalam membantu Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengawal perhimpunan haram yang dirancang diadakan pada 9 Julai ini.

Ahmad Zahid bagaimanapun berharap tidak ada perintah darurat dikeluarkan, yang menyebabkan pasukan itu mengambil alih tugas mengawal negara.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Bersih : Polis mampu kawal keadaan - ATM"

Catat Ulasan