Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Selasa, 5 Julai 2011

Rej 515 : Platon Artis Askar Wataniah bakal beri semangat


SITI Nurhaliza bersama selebriti dan anggota Platun Seni menjalani latihan kawad di Kuala Lumpur, semalam.

KUALA LUMPUR 4 Julai - Sebahagian daripada artis tempatan yang menyertai Rejimen Askar Wataniah atau tentera simpanan akan dibawa ke Lebanon bagi meninjau penugasan anggota Angkatan Tentera Malaysia (ATM) di sana seterusnya membekalkan semangat buat para wira negara tersebut.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, rombongan yang akan diketuainya pada akhir bulan depan itu merangkumi lawatan ke kawasan penugasan anggota Batalion Malaysia (Malbatt) di sektor selatan negara itu di bawah Pasukan Interim Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu di Lebanon (Unifil).

"Rombongan (lawatan) akan pergi akhir Ogos dan harap perkara ini akan menarik minat ramai anak seni serta lain-lain warga Malaysia terutama masyarakat Cina dan India untuk sama-sama menyertai Askar Wataniah," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pemberita selepas menyaksikan latihan ketenteraan 24 artis yang menyertai perkhidmatan Askar Wataniah di bawah Platun Seni di sini, hari ini.

Ahmad Zahid menambah, beliau juga akan meminta kerjasama artis-artis berkenaan untuk berbuka puasa bersama para anggota serta pegawai ATM pada Ramadan ini.

"Anggota Platun Seni (artis) ini juga akan dibawa ke semua kem Tentera Darat, Tentera Laut Diraja Malaysia dan Tentera Udara Diraja Malaysia,'' jelasnya.

Beliau juga memberitahu, ATM akan memberikan keahlian kehormat kepada penerbit dan pengarah filem, Datuk Yusof Haslam serta ahli perniagaan, Datuk Seri Khalid Mohd. Jiwa iaitu suami kepada Siti Nurhaliza ke dalam Rejimen AW.

Terdahulu pada majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Pertahanan pagi ini, Ahmad Zahid memakaikan pangkat Brigedier Jeneral (Kehormat) kepada Pengerusi Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn. Bhd. (Syabas), Tan Sri Rozali Ismail selaku Komander Ke-60 Rejimen Pakar Pengendalian Air ATM.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Rej 515 : Platon Artis Askar Wataniah bakal beri semangat"

Catat Ulasan