Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Jumaat, 8 Julai 2011

Bersih : ATM ambil alih jika darurat

KUALA LUMPUR 8 Julai - Angkatan Tentera Malaysia (ATM) akan mengambil alih tugas menjaga keselamatan negara sekiranya perintah darurat dikeluarkan esok.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi bagaimanapun berkata, ATM hanya akan bertindak sedemikian selepas pengumuman mengenainya diisytiharkan oleh Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin.

Menurutnya, walaupun tugas menjaga keselamatan negara di bawah kuasa polis namun ATM boleh mengambil alih tugas itu atas perintah Yang di-Pertuan Agong.

"Justeru itu, kita berdoa agar tidak ada pengisytiharan darurat untuk tidak menyebabkan ATM menjalankan tugas sebagaimana yang dititahkan kelak," katanya di sini hari ini.

Beliau mengulas mengenai kedegilan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) untuk terus mengadakan perhimpunan itu di Stadium Merdeka esok.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Bersih : ATM ambil alih jika darurat"

Catat Ulasan