Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Khamis, 7 Julai 2011

Cintaku Ini Selalu Untukmu


Saat hati ini berkata
Kau lah yang akan menjadi terakhir di hati ini
Aku tau, kau lah segalanya bagiku
Kehidupan ku akan terasa hampa, tanpa kehadiran mu

Aku sedar
Aku terlalu menyayangimu
Aku belum mampu tanpamu
Kau sebahagian dari hidup ku

Ketika bersamamu
Aku menemukan erti memiliki
Aku menemukan sebuah kebahagiaan
Aku menemukan apa yang tak aku temukan di perjalanan cintaku

Sayang
Kau harus tau
Cinta ini akan selalu milikmu
Selamanya aku selalu milikmu
Jangan pernah belajar untuk meninggalkan aku
Kerana aku
MENCINTAI mu.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Cintaku Ini Selalu Untukmu"

Catat Ulasan