Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Rabu, 14 Disember 2011

ATM Lancar Buku Panduan KESIAGAAN ANGKATAN TENTERA MALAYSIA


ATM, hari ini melakarkan satu lagi sejarah dengan pelancaran Buku Panduan Kesiagaan Angkatan Tentera Malaysia yang jelas merupakan Manifestasi Kebersamaan dan Kesepaduan ATM dalam mendokong salah satu agenda penting ATM iaitu Kesiagaan Angkatan. Sejajar dengan peranannya sebagai PERISAI NEGARA, ATM akan terus komited dalam mendokong objektif Dasar Pertahanan Negara untuk melindungi dan mempertahankan Kedaulatan, keutuhan wilayah dan kepentingan Negara daripada sebarang ancaman. Yang Berbahagia Jeneral Tan Sri Dato’ Sri Zulkifeli bin Mohd Zin, Panglima Angkatan Tentera, dalam ucapannya menekankan betapa pentingnya kesiagaan kerana ia merupakan elemen terpenting bagi menentukan ATM berupaya memberi respons yang pantas dan berwibawa pada sebilang masa apabila keadaan memerlukan. Beliau turut menyeru kepada semua lapisan warga ATM supaya meneruskan usaha meningkatkan tahap profesionalisme bagi menghasilkan modal insan yang berpengetahuan, berinovatif dan berkualiti serta bersedia menghadapi sebarang cabaran sesuai dengan persekitaran semasa.

Dalam majlis pelancaran tersebut, YBhg Panglima Angkatan Tentera juga telah menyampaikan Anugerah Kesiagaan Panglima Angkatan Tentera (SIAGA PAT) bagi tahun 2011. Anugerah ini merupakan anugerah yang diberikan kepada ketiga-tiga perkhidmatan yang telah menunjukkan prestasi cemerlang dalam kesiagaan. Bagi Tentera Darat Malaysia Anugerah SIAGA PAT telah dimenangi oleh Markas 7 Briged, manakala Tentera Laut DiRaja Malaysia dimenangi oleh KD PANGLIMA HITAM dan Tentera Udara DiRaja Malaysia dimenangi oleh No 17/19 Skuadron.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "ATM Lancar Buku Panduan KESIAGAAN ANGKATAN TENTERA MALAYSIA"

Catat Ulasan