Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Rabu, 14 Disember 2011

Majlis Perbarisan ISTIADAT Menjunjung Kasih Yang Di Pertuan Agong

0512111158Kem Sungai Besi – Perbarisan Sempena Istiadat Menjunjung Kasih Seri Paduka Baginda Yang di Pertuan Agong, Duli Yang Maha Mulia Al-Wathiqu Billah Tuanku Mizan Zainal Abidin Ibni Almarhum Al-Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah telah berlangsung di Dataran Panglima Tentera Darat, Kem Sg. Besi Kuala Lumpur. Duli Yang Maha Mulia Yang Di Pertuan Agong dan Raja Permaisuri Agong Tuanku Nur Zahirah telah berkenan mencemar duli untuk hadir pada acara tersebut.

Baginda juga telah berkenan menerima tabik hormat sebelum melakukan pemeriksaan perbarisan dan menyaksikan upacara berjalan lalu dari kontijen perbarisan yang di sertai oleh pegawai dan anggota dari ketiga-tiga cabang perkhidmatan ATM.

Turur hadir di acara yang penuh istiadat ketenteraan tersebut ialah Panglima Angkatan Tentera Malaysia, ketiga-tiga Panglima Perkhidmatan serta pegawai-pegawai kanan ATM.

Perbarisan tersebut telah diketuai oleh Pegawai Memerintah 12 RAMD.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Majlis Perbarisan ISTIADAT Menjunjung Kasih Yang Di Pertuan Agong"

Catat Ulasan