Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Ahad, 27 Februari 2011

MASALAH WARGA ASING MERIMASKAN

SEMAKIN hari semakin rimas dan risau dengan situasi di Malaysia. Aman tu memanglah aman tapi tidak seperti dulu. Berjuta rungutan telah disuarakan tentang keganasan, jenayah dan segala macam gejala yang tidak sihat melanda negara.

Kerajaan seolah-olah tidak nampak atau sengaja pejam mata dengan semua masalah yang sedang melanda Malaysia sekarang. Pada saya puncanya hanya satu. Kebanjiran warga asing yang sudah tidak dapat dibendung lagi! Kalau pun Malaysia perlukan tenaga kerja warga asing biarlah di dalam bidang-bidang yang dibolehkan saja. Ini tidak, semua bidang kerja ada saja warga asing. Dari kedai runcit hinggalah ke ladang semuanya warga asing. Semua majikan pula lebih suka memilih warga asing sebab murah, kononnya warga tempatan memilih tetapi hakikatnya majikan yang memilih. Kerajaan tidak terfikir ke kalau-kalau satu hari nanti bilangan rakyat Malaysia lebih kecil dari bilangan warga asing? Fikir-fikirkanlah Wahai pemimpin kerajaan Malaysia sekarang. Anda mungkin boleh berhijrah ke negara lain kalau apa-apa berlaku, tapi kami rakyat yang tidak berkemampuan ni bagaimana pula?

RAKYAT PRIHATIN

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "MASALAH WARGA ASING MERIMASKAN"

Catat Ulasan