Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Ahad, 27 Februari 2011

Perpaduan kaum perlu diperkukuh

TEMERLOH 27 Feb. - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kerjasama dan perpaduan antara kaum perlu diperkukuhkan untuk mentransformasi Malaysia menjadi negara yang hebat dan disegani dalam abad ke-21.

Menurut Perdana Menteri, itulah sebabnya juga konsep 1Malaysia diwujudkan bagi membolehkan rakyat merapatkan lagi hubungan sesama mereka.

"Kalau kita boleh teruskan trend ini, saya percaya apabila sampai 2020 nanti, Malaysia boleh menjadi negara maju yang disegani," katanya ketika berucap semasa bertemu pengundi Cina, India dan Orang Asli di pekan Kerdau di sini hari ini.

Hadir sama, Menteri Kesihatan, Datuk Seri Liow Tiong Lai; Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob dan calon Barisan Nasional (BN) bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kerdau, Syed Ibrahim Syed Ahmad.

Pada majlis itu juga, Perdana Menteri mengumumkan peruntukan sebanyak RM850,000 untuk membina dua buah dewan, sebuah kuil dan menubuhkan bomba sukarela di pekan Kerdau.

Dalam pada itu Najib berkata, bidang sukan juga contoh yang terbaik dalam menterjemahkan Konsep 1Malaysia.

"Apabila pasukan Harimau Malaya menang Piala Suzuki AFF 2010 baru-baru ini, kebanyakan pemainnya orang Melayu tetapi jurulatihnya, seorang India iaitu K. Rajagobal.

''Para pemain kita tak lihat siapa jurulatih, tak pandang warna kulitnya, tak pandang kepada kumpulan etniknya malah mereka anggap Rajagobal baik dan berwibawa dan akhirnya berjaya membawa pulang piala tersebut," katanya.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Perpaduan kaum perlu diperkukuh"

Catat Ulasan