Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Khamis, 26 Ogos 2010

Ambil pekerja tempatan

Tindakan biadab rakyat Indonesia membaling najis, memijak Jalur Gemilang kebanggaan kita dan operasi 'menyapu rakyat Malaysia' amat menghina. Jelas sekali rakyat Indonesia tidak tahu menghargai negara kita.

Saya ingin mencadangkan kerajaan kita melatih masyarakat tempatan kita yang hidup susah jauh di pedalaman termasuk masyarakat Orang Asli untuk bekerja dalam sektor domestik, pembinaan dan perkilangan, menggantikan kebergantungan kita kepada rakyat Indonesia. Masih ramai masyarakat kita yang hidup lebih susah dan merempat berbanding rakyat Indonesia sendiri.

Kos pengambilan pekerja asing memakan belanja yang amat besar. Lebih baik wang tersebut disalurkan kepada rakyat kita sendiri dan dalam masa yang sama turut dapat membantu golongan ini menjana pendapatan keluarga.

Cukuplah dengan isu perpecahan kaum yang melanda negara. Saya yakin rakyat Indonesia akan terus meminta-minta dan terus bermaharajalela.

WARGANEGARA MALAYSIA


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Ambil pekerja tempatan"

Catat Ulasan