Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Isnin, 30 Ogos 2010

Pingat & Darjah Kebesaran ATM

Pingat ATM
SERI PAHLAWAN GAGAH PERKASA (S.P)

Bintang Kehormatan Seri Pahlawan Gagah Perkasa (S.P) ini ialah yang tertinggi sekali dan paling kanan dalam senarai keutamaan anugerah Persekutuan. Di anugerahkan kepada sesiapa yang menunjukkan keberanian yang paling luar biasa.
PANGLIMA GAGAH BERANI (PGB)

Anugerah ini diberikan kepada mereka yang berkhidmat dalam Angkatan Bersenjata dan telah menunjukkan kegagahan serta keberanian yang luar biasa.
PANGLIMA GAGAH ANGKATAN TENTERA (PGAT)

Darjah Kepahlawanan Angkatan Tentera Pangkat Pertama ini dikurniakan kepada Pemerintah Tertinggi Angkatan Tentera. Panglima-Panglima Tentera Darat, Laut dan Udara. Pengurniaan kehormat juga boleh diberi kepada Panglima-Panglima Negara Asing yang setaraf.
KESATRIA ANGKATAN TENTERA (KAT)

Pangkat Keempat dalam senarai Darjah-darjah Kepahlawanan Angkatan Tentera ini dianugerahkan kepada pegawai-pegawai Angkatan Tentera berpangkat Leftenan Kolonel atau setaraf dan ke bawah serta pegawai-pegawai tentera asing yang setaraf secara kehormat.
PANGLIMA SETIA ANGKATAN TENTERA (PSAT)

Anugerah Darjah Kepahlawanan Angkatan Tentera Pangkat Kedua ini dikurniakan kepada Pegawai-pegawai Angkatan Tentera yang berpangkat Mejar Jeneral dan setaraf ke atas serta pegawai-pegawai tentera asing yang setaraf secara kehormat.
BENTARA ANGKATAN TENTERA (BAT)

Pangkat kelima dalam senarai Darjah-darjah Kepahlawanan Angkatan Tentera ini dianugerahkan kepada anggota lain-lain pangkat Angkatan Tentera Malaysia. Anugerah ini boleh juga dikurniakan kepada anggota angkatan tentera asing yang setaraf secara kehormat.
PAHLAWAN ANGKATAN TENTERA (PAT)


Anugerah Pahlawan Angkatan Tentera ini adalah Pangkat Ketiga dalam senarai Darjah-darjah Kepahlawanan Angkatan Tentera. Dikurniakan kepada pegawai-pegawai Angkatan Tentera berpangkat Kolonel atau Brigadier Jeneral atau setaraf, serta pegawai-pegawai tentera asing yang setaraf secara kehormat.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Pingat & Darjah Kebesaran ATM"

Catat Ulasan