Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Rabu, 1 September 2010

Ketua Paderi sembahyang dalam masjid, pakai salib

Ketua Paderi Kristian Sedunia Pope Benedict XVI telah mengadakan acara sembahyang dalam masjid di Turki dengan memakai lambang salib yang besar di dadanya. Kemudian Pope pula telah melawat masjid di Jordan dengan memakai kasut masuk dalam masjid. Kalau perkara ini berlaku di Malaysia bagaimana ? Adakah ianya akan menjadi tajuk utama akhbar, TV1 dan TV3 untuk dikutuk oleh orang Melayu?

Gambar Pope di masjid Turki dan Jordan pada pautan berikut http://amkns.blogspot.com/2010/09/ketua-paderi-sembahyang-dalam-masjid.html

****************************

Amman (AsiaNews) – Benedict XVI’s late morning visit to the “al-Hussein bin-Talal” mosque in Amman, beyond being a gesture of openness towards Islam and an opportunity for the Pope to reiterate his lesson on faith.
In a meeting with Vatican press office director Father Federico Lombardi, curiosity over the fact the Pope did not remove his shoes as he entered the mosque, predominated.
http://www.asianews.it/news-en/Pope-wears-shoes-in-mosque-visit,-as-he-was-told-to-15201.html

ISTANBUL, Turkey (CNS) – In a gesture of respect to Muslims in Turkey and around the world, Pope Benedict XVI prayed in Istanbul's famed Blue Mosque, his first papal visit to an Islamic place of worship.
http://www.catholic.org/international/international_story.php?id=22182

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Ketua Paderi sembahyang dalam masjid, pakai salib"

Catat Ulasan