Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Sabtu, 4 September 2010

Isu dua hala agenda utama lawatan Menteri Luar Indonesia

KUALA LUMPUR Sept. 5 - Menteri Luar Negeri Republik Indonesia Dr. R.M Marty M. Natalegawa akan melakukan lawatan kerja dua hari ke Malaysia bermula esok dengan agenda utama untuk membincangkan isu-isu dua hala termasuk perkara berbangkit ekoran insiden penahanan tujuh nelayan Malaysia dan tiga pegawai Perikanan Indonesia pada 13 Ogos lepas.

Menurut kenyataan Wisma Putra, Natalegawa dan delegasinya dijangka tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu, Sabah pagi esok sebelum dijadual mengadakan mesyuarat empat mata dengan Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman bagi membincangkan isu berkenaan serta isu-isu dua hala lainnya.

Ini diikuti mesyuarat delegasi Malaysia-Republik Indonesia sebelum kedua-dua Menteri Luar itu mengadakan sidang akhbar bersama pada kira-kira pukul 3 petang esok.

Pada sebelah malamnya, Natalegawa dan anggota delegasinya akan diraikan di dalam satu majlis berbuka puasa dan makan malam yang dihoskan oleh Anifah.

Menurut kenyataan itu lagi, lawatan tersebut juga akan mempertingkatkan dan memperkukuhkan lagi hubungan dua hala Malaysia dan Indonesia.

Natalegawa dan delegasi dijadual berlepas pulang dari Kota Kinabalu ke Indonesia hari berikutnya. - Bernama


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Isu dua hala agenda utama lawatan Menteri Luar Indonesia"

Catat Ulasan