Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Rabu, 1 September 2010

Saya bangga jadi anak Malaysia

SAYA sebagai generasi baru sangat berbangga dengan Malaysia. Saya sangat bertuah kerana dilahirkan di Malaysia yang aman tanpa pertumpahan darah.

Tetapi saya kecewa dengan segelintir anak muda zaman sekarang yang tidak menghargai keamanan yang dikecapi negara dan tidak pernah menghormati undang-undang negara seperti Namewee.

Mengenai cadangan untuk melucutkan kerakyatan negara Namewee, saya rasa kurang wajar melucutkan kerakyatan Namewee kerana jika dia tinggal di negara lain, dia juga akan melakukan perkara yang sama seperti dilakukan sekarang.

Saya rasa sewajarnya diambil tindakan undang-undang.

Akhir sekali, selamat menyambut kemerdekaan yang ke-53 kepada negara.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Saya bangga jadi anak Malaysia"

Catat Ulasan